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9:00–9:30 | Antonio E. Felle: Examples of “in-group” epigraphic language: the very first inscriptions by Christians |
9:30–10:00 | Arkadii Avdokhin: From clean hands to pure faith: christianizing officials’ virtues in late antique honorific inscriptions in Greek |
10:00–10:30 | Christoph Begass: Metrische Inschriften als Quelle für senatorische Karrieren in der Spätantike |
10:30–11:00 | Mustafa Sayar: Ein neues Leben zwischen Ebene und Gebirge. Neue spätantike und frühbyzantinische Siedlungen auf dem ostkilikischen Taurusgebirge |
Kaffeepause 11:00–11:30 | |
11:30–12:00 | Catherine Saliou: Espace urbain et mémoire des empereurs en Orient dans l’Antiquité Tardive |
12:00–12:30 | Ida Toth: How Dark was the Dark Ages of Byzantine Epigraphy? |
12:30–13:00 | Georgios Pallis: Ancient Texts in Byzantine Context. Remarks on the Function of Ancient Greek Inscriptions Reused in Byzantine Church Architecture |
9:00–9:30 | Anna Sitz: Epigraphy and Oral Tradition: “Seeing the Image” in Byzantine Cappadocia |
9:30–10:00 | Estelle Ingrand-Varenne: Incorporating the name in the image and the image in the name. Comparison between Byzantine and Latin Inscriptions |
10:00–10:30 | Alexandra-Kyriaki Wassiliou-Seibt: Paläographie und Gesamterscheinung der Siegel im Vergleich zu den Inschriften |
Kaffeepause 10:30–11:00 | |
11:00–11:30 | Sophia Kalopissi-Verti: Palaiologan church inscriptions in urban centers and in the countryside as a means of defining social identities |
11:30–12:00 | Vasiliki Tsamakda: Die griechischen Inschriften Kretas aus der Zeit der venezianischen Herrschaft (13.-17. Jh.) |
12:00–12:30 | Christos Stavrakos, Dimitrios Liakos: Traditions and Inscriptions: Truth or Lies? |